Podmínky ochrany osobních údajů

I. Základní ustanovení

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen „GDPR“) je Jan Příborský, IČ: 04969031, se sídlem Nesovice 252, 683 33, podnikající na základě živnostenského oprávnění registrovaného u Městského úřadu Bučovice (dále jen „správce“).

Kontaktní údaje správce:
Jan Příborský
Nesovice 252, 683 33
📧 info@expatexpert.cz
📞 +420 724 761 006

Osobními údaji se rozumí jakékoli informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě. Identifikovatelnou osobou je ta, kterou lze přímo nebo nepřímo identifikovat pomocí identifikátoru (např. jména, identifikačního čísla, lokalizačních údajů, síťového identifikátoru nebo jednoho či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby).

Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.


II. Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

Správce zpracovává osobní údaje:

  • které mu sami poskytnete, například při poptávce služeb, komunikaci, registraci přes web nebo podpisu smlouvy,
  • které získá v průběhu poskytování služeb (např. zastupování na úřadech, vyplňování žádostí o víza, asistence s pracovními nabídkami apod.),
  • veřejně dostupné nebo z jiných zákonných zdrojů (např. rejstříky, databáze).

Zpracovávané údaje zahrnují:

  • identifikační údaje (jméno, příjmení, datum narození, státní příslušnost, pohlaví),
  • kontaktní údaje (e-mail, telefon, adresa bydliště, korespondenční adresa),
  • profesní a pracovní údaje (např. životopis, kvalifikace, dosažené vzdělání, pracovní zkušenosti, jazykové dovednosti),
  • administrativní údaje (např. údaje potřebné k relokaci, pobytu, žádostem o zaměstnanecké karty, dlouhodobé vízum, zdravotní pojištění apod.),
  • kopie dokladů totožnosti (např. pasy, občanské průkazy), pokud jsou nutné k zajištění služeb – tyto nejsou považovány za zvláštní kategorii údajů, pokud neobsahují údaje zvláštní povahy,
  • jiné údaje poskytnuté klientem dle kontextu služby.


III. Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

Osobní údaje zpracováváme pro tyto účely:

  • poskytování relokačních, vízových, pobytových a souvisejících administrativních služeb,
  • příprava a překlad profesních dokumentů (např. CV, motivační dopisy),
  • komunikace se zaměstnavateli a institucemi na základě plné moci,
  • plnění zákonných povinností (účetnictví, archivace, identifikace klienta),
  • plnění smluvních závazků a udržování obchodního vztahu,
  • ochrana právních nároků (např. vymáhání pohledávek),
  • informování klientů o důležitých změnách, novinkách a službách (pokud udělili souhlas).

Zákonným důvodem zpracování je:

  • čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR – plnění smlouvy o poskytování služeb,
  • čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR – splnění právní povinnosti,
  • čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR – oprávněný zájem správce (např. zajištění provozu, správa služby, ochrana nároků),
  • čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR – souhlas subjektu údajů (v konkrétních případech).

Správce neprovádí automatizované rozhodování ani profilování. Při jazykové korektuře nebo formátování dokumentů (např. životopisy) může správce využít nástroje umělé inteligence, avšak vždy anonymizovaně, bez identifikovatelných osobních údajů.

Zpracování zvláštních kategorií osobních údajů dle čl. 9 GDPR (např. zdravotní stav, biometrické údaje) neprovádíme, pokud k tomu nemáme výslovný souhlas nebo jiný zákonný důvod.


IV. Doba uchovávání údajů

Správce uchovává osobní údaje:

  • po dobu trvání smluvního vztahu,
  • dále po dobu 10 let od jeho ukončení (např. z důvodu daňové, účetní a právní povinnosti),
  • nebo po dobu nezbytnou ke splnění zákonných povinností,
  • u údajů, které nejsou dále potřebné (např. kopie dokladů), nejdéle 90 dní od ukončení služby, pokud neexistuje jiný zákonný důvod.

Po uplynutí této doby jsou osobní údaje bezpečně zlikvidovány nebo anonymizovány.


V. Příjemci osobních údajů (zpracovatelé)

Příjemci osobních údajů mohou být:

  • smluvní partneři (např. účetní, advokáti, překladatelé, relokační specialisté),
  • IT a komunikační poskytovatelé (např. poskytovatelé e-mailových, databázových nebo úložných služeb),
  • orgány veřejné správy (např. Ministerstvo vnitra, cizinecká policie, Úřady práce, zdravotní pojišťovny) – pouze v rozsahu nezbytném k plnění služby.

Zpracování ze strany těchto subjektů probíhá na základě smluv o zpracování osobních údajů dle čl. 28 GDPR.

V případě přenosu do třetích zemí (mimo EU/EHP) jsou využívány pouze takové služby, které poskytují dostatečné záruky ochrany údajů (např. standardní smluvní doložky – SCC dle čl. 46 GDPR).


VI. Vaše práva

Dle GDPR máte následující práva:

  • právo na přístup ke svým osobním údajům (čl. 15),
  • právo na opravu nebo doplnění údajů (čl. 16),
  • právo na výmaz osobních údajů (čl. 17),
  • právo na omezení zpracování (čl. 18),
  • právo vznést námitku proti zpracování (čl. 21),
  • právo na přenositelnost údajů (čl. 20),
  • právo odvolat souhlas, pokud je zpracování založeno na souhlasu (čl. 7 odst. 3).

Máte také právo podat stížnost u dozorového úřadu: Úřad pro ochranu osobních údajů
Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7
🌐 www.uoou.cz

Poskytnutí osobních údajů je zpravidla dobrovolné, ale v některých případech nezbytné pro poskytování služby. Bez jejich poskytnutí nemusí být možné službu realizovat.


VII. Zabezpečení osobních údajů

Správce zavedl odpovídající technická a organizační opatření pro zabezpečení údajů:

  • šifrování elektronických přenosů,
  • přístup k údajům mají pouze pověřené osoby
  • řízení přístupových oprávnění (např. hesla, role),
  • zabezpečené zálohování a fyzické zabezpečení dokumentů,
  • pravidelná revize bezpečnostních opatření.


VIII. Závěrečná ustanovení

Používáním služeb správce nebo navázáním spolupráce potvrzujete, že jste se seznámil/a s těmito podmínkami a souhlasíte s nimi.

Správce si vyhrazuje právo tyto podmínky změnit. Nová verze bude zveřejněna na webových stránkách a případně zaslána klientům.

Tyto podmínky jsou účinné od 3. srpna 2025.

  • Konzultace

    30 / 60 / 90 min – vyjasníme možnosti a postup.

    od 1500 Kč

    Objednat termín 
  • Kompletní asistence

    Kompletní asistence: připravíme podklady, zajistíme termíny a podání, komunikujeme s úřady a dovedeme vás k převzetí.

    na dotaz

    Nezávazně poptat 

Kontaktní formulář

Odesláním souhlasíte se zpracováním údajů pro účely vyřízení dotazu (GDPR).